πως να καλύψεις την συνιστώμενη πρόσληψη φυτικών ινών.👌⁣

📍Οι περισσότεροι από εμάς πρέπει να τρώμε περισσότερες φυτικές ίνες. Η χρησιμοποίηση μεγάλης ποικιλίας τροφίμων συνδέεται με καλύτερη πρόσληψη φυτικών ινών.

📍Η εικόνα αποτελεί ένα εύκολο παράδειγμα, που θα σε βοηθήσει να καταλάβεις πως θα καλύψεις την συνιστώμενη ημερήσια πρόσληψη φυτικών ινών.


📍Οι φυτικές ίνες είναι τα βρώσιμα μέρη των φυτών που είναι ανθεκτικά στην πέψη και την απορρόφηση στο λεπτό έντερο. Διασπώνται εντελώς ή μερικώς από τα βακτήρια στο λεπτό έντερο και αποτελούν βασικό θρεπτικό συστατικό για την καλή λειτουργία του εντέρου.⁣

⁣📍Οι καλύτερες πηγές φυτικών ινών είναι: τα φρούτα, τα όσπρια, τα λαχανικά, οι ξηροί καρποί και τα δημητριακά που έχουν υψηλή περιεκτικότητα φυτικών ινών.

📍Είναι σημαντικό όταν διαβάζετε τις ετικέτες των τροφίμων να ελέγχετε τα γραμμάρια ινών ανά μερίδα ή 100 γραμμάρια. Ένα προϊόν χαρακτηρίζεται «υψηλής περιεκτικότητας σε ίνες» εάν περιέχει τουλάχιστον 6 g ινών ανά 100 g & «πηγή ινών» εάν περιέχει τουλάχιστον 3 g ινών ανά 100g προϊόντος.⁣

Source: @bda_dietitians

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *